روژا نیوز
No Result
View All Result
یکشنبه, ژوئن 1, 2025
  • Login
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • مسکن و املاک
  • ورزشی
اشتراک
روژا نیوز
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • مسکن و املاک
  • ورزشی
No Result
View All Result
روژا نیوز
No Result
View All Result
خانه بانک بیمه

توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

توسط روژا نیوز
می 10, 2023
در بیمه
زمان مطالعه: 1 دقیقه
0
توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر
153
اشتراک
1.9k
بازدید
Share on FacebookShare on Twitter

به گزارش خبری روژا نیوز به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

 

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

برچسب ها: بیمه کوثرکوثر منمشتریاننمایندگی
پست قبلی

عرض اندام منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (+فیلم)

پست بعدی

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

پست بعدی
بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • موضوعات ترند
  • دیدگاهها
  • آخرین ها
مراسم تشیع و خاکسپاری مرحومه حليمه سعیدی

مراسم تشیع و خاکسپاری مرحومه حليمه سعیدی

فوریه 12, 2022
آقای حسین فسایی به عنوان فرمانده بسیج کارگری کارخانجات جامعه کارگری کشور منصوب شدند.

آقای حسین فسایی به عنوان فرمانده بسیج کارگری کارخانجات جامعه کارگری کشور منصوب شدند.

اکتبر 27, 2021
تجمع کارمندان دانشگاه های کشور در اعتراض به عدم همترازی و متناسب سازی حقوق آنها با اعضای هیات علمی دانشگاه ها در محل وزارت علوم

تجمع کارمندان دانشگاه های کشور در اعتراض به عدم همترازی و متناسب سازی حقوق آنها با اعضای هیات علمی دانشگاه ها در محل وزارت علوم

جولای 18, 2021
معرفی اتصالات پیش ساخته در صنعتی‌سازی ساختمان

معرفی اتصالات پیش ساخته در صنعتی‌سازی ساختمان

دسامبر 26, 2022
وقتی رئیس‌جمهور افزایش جمعیت کشور را “واویلا” می‌خواند!

وقتی رئیس‌جمهور افزایش جمعیت کشور را “واویلا” می‌خواند!

0
شهادت ۱۸ ماما در عرصه مبارزه با کرونا/ مراقبت از ۱۵۰۰۰ مادر باردار مبتلا به کرونا در سال ۹۹

شهادت ۱۸ ماما در عرصه مبارزه با کرونا/ مراقبت از ۱۵۰۰۰ مادر باردار مبتلا به کرونا در سال ۹۹

0
رتبه بندی معلمان مشمول کدام گروه‌هاست؟/ طبقه‌بندی در ۵ رتبه

رتبه بندی معلمان مشمول کدام گروه‌هاست؟/ طبقه‌بندی در ۵ رتبه

0
اعمال و آداب مشترک شب‌‌های قدر/ عبادات شب نوزدهم ماه رمضان

اعمال و آداب مشترک شب‌‌های قدر/ عبادات شب نوزدهم ماه رمضان

0
کنسرت «باغ بهار» در فرهنگسرای نیاوران

کنسرت «باغ بهار» در فرهنگسرای نیاوران

می 12, 2025
وعده‌ای که صادقانه محقق شد

وعده‌ای که صادقانه محقق شد

مارس 3, 2025
مراکز فرهنگی ایران و خطر آتش‌سوزی

مراکز فرهنگی ایران و خطر آتش‌سوزی

مارس 1, 2025
موزه بنکسی در مادرید افتتاح شد

موزه بنکسی در مادرید افتتاح شد

فوریه 3, 2025
لینک ها: | شیشه ها | پیلمیکر | سریالسو | پوتیتوز | جورابا | تومیتوز | لدرایران | شلوار | میگوکده | اسیدخوراکی | آساابزار | سیسمونیها | ارامویل | آیروفرشی | آیاکسکویتورز | چرمساران | گلسوب | ایرانتولزمارکت | دشتبهشت | لدرایران | قرقاولی | باتلپلاستیک | قنادیو | ایبیچیکن | امارزیرانداز | Arad Branding

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بهداشت و سلامت
  • بیمه
  • بین الملل
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • شرکت ملی صنایع مس ایران
  • فرهنگی
  • فناوری
  • کجت ها
  • گردشگری
  • مسکن و املاک
  • موبایل
  • ورزشی
  • ویژه
فرهنگی

نقد و بررسی فیلم «ساعت ۶ صبح»

سپتامبر 19, 2024
فرهنگی

موزه بنکسی در مادرید افتتاح شد

فوریه 3, 2025
فرهنگی

کنسرت «باغ بهار» در فرهنگسرای نیاوران

می 12, 2025
اجتماعی

وعده‌ای که صادقانه محقق شد

مارس 3, 2025
روژا نیوز

پایگاه خبری روژا نیوز همیشه در تلاش بوده تا اخبار موثر و مفید اقتصادی روز دنیا را برای کاربران خود نشر دهد. امیدواریم به لطفا خدا و با همراهی شما هر روز با مطالب بهتری در خدمت شما باشیم.

کلیه حقوق پایگاه خبری روژا محفوظ است! نشر فقط با ذکر نام روژا نیوز مجاز می باشد.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • مسکن و املاک
  • ورزشی

کلیه حقوق پایگاه خبری روژا محفوظ است! نشر فقط با ذکر نام روژا نیوز مجاز می باشد.