به گزارش روژا نبور به نقل از خبرداری، امیرحسین داوودیان معاونت مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت در گفتگو با پول نیوز گفت: این نمایشگاه آوردگاه مهمی برای صنعت مالی است که نشان از پیشرفت را میدهد که پیشرفت بسیاری چشمگیر بوده است.
وی ادامه داد: بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ بعنوان ۵ بانک بزرگ خصوصی کشور که در این زمینه کار میکند بتواند توجه ویژه به حوزه مشتریان حقیقی داشته باشد.
داوودیان گفت: بانک تجارت تلاش کرده است که مشتریان حقیقی داشته باشد و همچنین طراحی اپلیکیشنهای قوی و قدرتمندی داشته است و تلاش کرده است با بروزرسانی ذر بازار بتواند محصولی را برای مردم عرضه کند که قابلیت استفاده را داشته باشد.
معاونت مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت افزود: اپلیکیشن باجت بانک تجارت در سال ۱۴۰۱ نخستین گامهای این بانک در عرصه ارائه خدمات کاملا غیرحضوری را برداشت و با تاکید بر سادگی و سهولت ارائه خدمات به مشتریان و بهبود تجربه مشتری، خدماتی همچون امکان افتتاح حساب و دریافت کارت به صورت کاملا غیر حضوری، امکان اعطای تسهیلات قرضالحسنه ازدواج از درخواست تا معرفی ضامنین و دریافت تسهیلات (در حال حاضر فقط در تهران و در آینده نزدیک در سراسر کشور)، اعطای اعتبار کوتاه مدت ماهانه BNPL را پیاده سازی کرد.
وی توضیح داد: با مراجعه به سایت بانک مرکزی و انتخاب گزینه «روش غیرحضوری دریافت تسهیلات»، به اپلیکیشن باجت هدایت میشوند و سپس تمامی فرآیند تشکیل پرونده، افتتاح حساب، امضای دیجیتال، امضای فرمهای قرارداد، پرداخت کارمزدهای مربوطه و نهایتاً واریز مبلغ تسهیلات به صورت کاملا مکانیزه و غیرحضوری در این اپلیکیشن انجام میشود. در فاز بعدی این خدمت برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور در دسترس خواهد بود.